FILM MARKETING - When does it start and does it ever end?

Creative Europe Desk Polska zaprasza na dwudniowe warsztaty FILM MARKETING – When does it start and does it ever end? Creative Marketing Strategies, które odbędą się w dniach 11-12 czerwca 2014 w godzinach od 9:30 do 17:00 w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.

Warsztaty są skierowane w pierwszej kolejności do producentów audiowizualnych oraz – w miarę dostępności miejsc – do pozostałych przedstawicieli branży audiowizualnej oraz studentów szkół filmowych. Wykłady będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na język polski.

Zgłoszenia wraz z informacją o wykonywanej działalności prosimy przesyłać na adres info@kreatywna-europa.eu do 29 maja. Udział w warsztatach jest bezpłatny.

UPDATE
Relacja z warsztatów na stronie kreatywna-europa.eu


Partnerem warsztatów jest Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych. Do prowadzenia warsztatów zaprosiliśmy uznanych na arenie europejskiej i międzynarodowej ekspertów:

Leena Pasanen – od 2011 dyrektor Fińskiego Instytutu Kultury i Nauki Finnagora w Budapeszcie, a także attaché kulturalny w Finlandii na Węgrzech. Jest również ekspertem wielu międzynarodowych szkoleń i programów, m.in. Discovery Campus, EURODOC, Hot Docs i Television Business School. Posiada doświadczenie zdobyte przede wszystkim w Fińskiej Telewizji YLE, gdzie zajmowała rożne stanowiska w latach 1999 do 2011. Początkowo była odpowiedzialna za filmy dokumentalne w TV1, następnie została wybrana na szefową programów kulturalnych i oświatowych w tematycznym kanale YLE Temma. W ostatnich latach w telewizji została powołana na doradcę w YLE Media i aktywnie uczestniczyła w reformach tejże stacji telewizyjnej. Leena była również dyrektor European Documentary Network, członkinią rady nadzorczej IDFA Forum i INPUT, a także wielokrotną jurorką międzynarodowych festiwali filmowych, m.in. IDFA i Sundance.

Catherine Buresi – posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży filmowej, szczególnie w zakresie koprodukcji, najważniejszych festiwali oraz targów filmowych. Była wieloletnią dyrektorką European Film Market odbywającego się podczas MFF w Berlinie. Szefowała m.in. prestiżowym programom EAVE (European Audiovisual Entrepreneurs) i EUROMED od lat współfinansowanym ze środków programu MEDIA. Pełniła również rolę tzw. matchmaker:a i konsultanta programowego targów koprodukcyjnych w Berlinie, Producers Network podczas Marche du Film w Cannes oraz targów Dubai Film Connection będących częścią Dubai Film Festival. Obecnie pełni rolę eksperta m.in. Berlinale Talents, MEDIA Stands i Euromed Audiovisual i dzieli się swoją ekspertyzą podczas m.in. współfinansowanych przez program MEDIA warsztatów MAIA Workshops.

Fraser Bensted – konsultant marketingowy i współwłaściciel firmy TOKYO. Fraser rozpoczął karierę w Picture Production Company 15 lat temu, szybko stając się jednym z najlepszych i najbardziej uznanych montażystów trailerów na świecie. Za międzynarodowy trailer do filmu „Billy Elliot” dostał prestiżową nagrodę Golden Trailer Award. Tworzył również oryginalne kampanie promocyjne wielu wybitnych filmów, m.in. “Slumdog Millionaire”, “Głód”, “500 dni miłości”, “Jestem miłością”. W 2010 roku Fraser założył własną firmę tworzącą trailery – Tokyo, która skupia się na doradzaniu niezależnym producentom i oferuje szeroki zasięg usług marketingowych i produkcyjnych. Fraser jest ekspertem Media Business School (Ronda), EAVE, Berlinale Talent Campus, Skillset (UK) i The Film Distributors Association.

Dan Light – współwłaściciel Glass Eye, agencji marketingowej specjalizującej się w strategiach interaktywnych – rozwoju społeczności, contentu i aplikacji na skrzyżowaniu sztuki, reklamy i technologii. Dan wraz z Saffron Tucker, swoją wspólniczką, prowadzili wcześniej dział marketingu interaktywnego Picture Production Company (PPC), największej agencji marketingowej poza Ameryką Północną, gdzie byli odpowiedzialni za zespół 18 producentów, grafików i developerów, wspólnie tworząc wielokrotnie nagradzane kampanie interaktywne dla takich klientów jak Paramount, Universal, Fox i Warner Bros. W 2010 stworzyli Glass Eye – agencję która stoi za kampanią interaktywną m.in. „Wilka z Wall Street”, „Transformers: Wiek zagłady”, „Krainy lodu” i najnowszego projektu Ridleya Scotta -„Springsteen&I”. Kampania tego projektu została właśnie nominowana do nagrody SCREEN International w kategorii Najlepsza Kampania Interaktywna, obok kampanii takich gigantów jak Walt Disney, Fox czy Warner Bros. Dan jest ekspertem EAVE i warsztatów Europa Distribution podczas Locarno Film Festival.

FILM MARKETING – When does it start and does it ever end? Creative Marketing Strategies.

PROGRAM:
Dzień 1 – 11 czerwca 2014
9:30 – rejestracja uczestników.
10:00 – 11:30 – Leena Pasanen – The DOs and DON´Ts of Pitching (1 część)
11:30 – 12:00 – przerwa kawowa
12:00 – 13:00 – Leena Pasanen – The DOs and DON´Ts of Pitching (2 część)
13:00 – 14:00 – obiad
14:00 – 15:30 – Catherine Buresi – Tips and tools for international film festivals and markets (1 część)
15:30 – 16:00 – przerwa kawowa
16:00 – 17:00 – Catherine Buresi – Tips and tools for international film festivals and markets (2 część)

Dzień 2 – 12 czerwca 2014
10:00 – 11:30 – Fraser Bensted - Creating Sales Promos and Theatrical Trailers (1 część)
11:30 – 12:00 – przerwa kawowa
12:00 – 13:00 – Fraser Bensted - Creating Sales Promos and Theatrical Trailers (2 część)
13:00 – 14:00 – obiad
14:00 – 15:30 – Dan Light - Interactive Film Marketing in 2014 (1 część)
15:30 – 16:00 – przerwa kawowa
16:00 – 17:00 – Dan Light - Interactive Film Marketing in 2014 (2 część)

Zapraszamy!
11-12 czerwca 2014 – ZACHĘTA

Creative Europe Desk Poland
Al. Ujazdowskie 41
00-540 Warszawa
Tel. + 48 22 44 76 180
www.kreatywna-europa.eu
www.facebook.com/kreatywnaeuropa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz